Zaktualizuj przeglądarkę

Niestety, z powodów bezpieczeństwa zablokowaliśmy możliwość korzystania ze strony przy pomocy przeglądarki Internet Explorer. Skorzystaj proszę z przeglądarek takich jak Microsoft Edge, Google Chrome lub Safari.

Aktualizacja przeglądarki
TEN PASEK UKRYJEMY (brak rabatowania)

Pakiet Rozszerzony

Zoptymalizuj prowadzenie procesu na każdym etapie likwidacji szkody

Korzystaj ze wszystkich możliwości jakie daje Pakiet Podstawowy. Dodatkowo rozszerz je o narzędzia wspierające automatyzację i kompleksowe zarządzanie procesem likwidacji szkody.



Jak to działa

Wsparcie w pracy na każdym etapie procesu likwidacji szkody

Biuro Obsługi Klienta

Wsparcie pracy w trakcie przygotowania do przyjęcia samochodu do warsztatu, a także szybki dostęp do informacji o aktualnym statusie naprawy. Integracja z platformą do kosztorysowania AudaNet, zapewniająca pobieranie i łączenie kosztorysów z teczką naprawy. Kalendarz doradców umożliwiający umawianie wizyt i planowanie pracy. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, również w ramach współpracujących BOK i Warsztatów.

Warsztat Blacharsko-Lakierniczy

Wsparcie procesu na każdym etapie naprawy w czasie, kiedy samochód jest w warsztacie. Rejestracja postępu pracy dzięki ewidencji rzeczywistego czasu pracy, wykonywanej na danym etapie przez konkretnego pracownika lub zespół. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, prezentujący status i etap, na którym znajduje się samochód - również w ramach czynności dodatkowych, np.: odbiór jakościowy, dodatek, mycie.

Flota Dealera

Zarządzanie flotą pojazdów, obsługa dokumentacji wynajmu samochodów. Wspólny kalendarz i możliwość jednoczesnej pracy wielu działów, współpracujących w ramach wynajmu. Niezależnie od tego, ile samochodów posiada Twoje dealerstwo, wszystkie można wprowadzić do systemu i zarządzać ich użytkowaniem.

Myjnia Dealera

Zaawansowany kalendarz dostępny dla współpracujących ze sobą działów dealerstwa, korzystających ze wspólnej myjni. Rezerwacje poszczególnych myć są planowane zgodnie z dostępnymi terminami. Dzięki temu masz możliwość pełnej kontroli nad planowaniem i przebiegiem pracy myjni.

Narzędzia mobilne

Wykorzystywanie urządzeń mobilnych i łatwych w obsłudze aplikacji, podczas wykonywania codziennych obowiązków. Mobilny Doradca, Mobilny Mistrz, Rejestrator Postępu Pracy w Warsztacie i Myjni - aplikacje wspierające pracowników Biura Obsługi Klienta, Warsztatu, Myjni. Masz do nich dostęp na smartfonie i tablecie. 

Raportowanie Automotive BI

Nowoczesne raportowanie obejmujące raporty: Sprzedaż - Marża, Wydajność Warsztatu, Analiza Pracy Myjni. Umożliwiają Ci zintegrowanie danych z kilku różnych źródeł - np. z kilku DMS AutoStacja oraz SVCloud Blacharnia - i ich automatyczne przeliczenie. Analizujesz wyniki i podejmujesz optymalne decyzje biznesowe.

Współpraca systemowa i przepływ danych

Wymiana danych z systemem DMS AutoStacja

Teczka naprawy

Niezależnie od tego, gdzie rozpoczął się proces obsługi klienta, dane konieczne do założenia teczki są wymieniane między systemami DMS AutoStacja, AudaNet i SVCloud Blacharnia. Teczka naprawy jest wspólna dla wszystkich działów. Znajdziesz w niej informacje na temat szkód, dokumentację, klasyfikacje blacharsko-lakiernicze, zlecenia, zamówienia, faktury i kosztorysy.

Parametry szkody

Parametry - czyli informacje o szkodzie - są przekazywane pomiędzy systemami. Z DMS AutoStacja do SVCloud Blacharnia trafia numer i rodzaj szkody, nazwa Towarzystwa Ubezpieczeniowego i typ polisy. W komunikacji zwrotnej, do SVCloud Blacharnia przesyłany jest dodatkowo numer naprawy, który identyfikuje pojazd w Twoim serwisie.

Komunikacja z Działem Części

Elektronicznie przesyłasz zamówienia do
Działu Części w Twoim dealerstwie. Tablica planistyczna wspiera zarządzanie całym procesem. Prezentuje zadania w podziale
na zlecenia: Do opracowania, W opracowaniu, Skompletowane. Ponadto pracownicy Biura Obsługi Klienta otrzymują automatyczne powiadomienia o statusie kompletacji części do danego zamówienia.

Klasyfikacje blacharsko-lakiernicze

Wymiana informacji między systemami jest dwustronna. Dodatkowo SVCloud Blacharnia umożliwi Ci rozłożenie ceny kosztorysowej normaliów na wszystkie pozycje stanowiące tę grupę, a w DMS AutoStacja - wykonanie kompletacji normaliów do jednej pozycji sprzedażowej. Pozycja sprzedaży będzie zawierała koszt wszystkich pozycji i będzie zgodna z kosztorysem AudaNet.

Rozliczanie szkody

Dzięki powiązaniu zlecenia i kosztorysu z konkretną szkodą w ramach naprawy, porównanie ilości i wartości części zaplanowanych i użytych do naprawy jest wykonywane automatycznie. System wskazuje różnice pomiędzy wycenami i ustala końcowe ceny oraz rabaty, które Ty zatwierdzasz. Następnie rozliczenie szkody jest przesyłane na zlecenie w DMS AutoStacja.

Wsparcie fakturowania

Pozycje usług, pozostające na kosztorysie, dotyczące prac blacharskich, lakierniczych
i prac dodatkowych, również możesz przesłać bezpośrednio na zlecenie w systemie DMS AutoStacja. Zostaną one dodane jako kolejne pozycje na zleceniu. Ceny sprzedaży będą zgodne z kosztorysem AudaNet.

Korzyści dla Dealera

Automatyzacja, kontrola, komfort pracy
i kompleksowe zarządzanie procesem

Kompleksowo prowadzisz proces likwidacji szkody

Zyskujesz szybki dostęp do informacji o statusie naprawy

Masz jedną ewidencję dla całego procesu naprawy

Korzystasz z urządzeń mobilnych i przyspieszasz komunikację

Integrujesz dane pochodzące z kilku źródeł, z kilku systemów

Automatyzujesz analizę danych i korzystasz z czytelnych wykresów

Monitorujesz produktywność i sprzedaż w warsztacie

Analizujesz pracę myjni i zarządzasz flotą aut zastępczych

Integracje systemowe

Sprzęg z mieszalnikami lakierów Twoich dostawców
i z systemami, z którymi pracujesz


AutoStacja

AudaNet
GUS
AkzoNobel
Axalta
BASF
PPG

Zastanawiasz się, czy nasze rozwiązania sprawdzą się w Twoim warsztacie blacharsko-lakierniczym?

 Umów się na bezpłatną prezentację online