Niestety, z powodów bezpieczeństwa zablokowaliśmy możliwość korzystania ze strony przy pomocy przeglądarki Internet Explorer. Skorzystaj proszę z przeglądarek takich jak Microsoft Edge, Google Chrome lub Safari.
Aktualizacja przeglądarkiPakiet Rozszerzony
Korzystaj ze wszystkich możliwości jakie daje Pakiet Podstawowy. Dodatkowo rozszerz je o narzędzia wspierające automatyzację i kompleksowe zarządzanie procesem likwidacji szkody.
Jak to działa
Wsparcie pracy w trakcie przygotowania do przyjęcia samochodu do warsztatu, a także szybki dostęp do informacji o aktualnym statusie naprawy. Integracja z platformą do kosztorysowania AudaNet, zapewniająca pobieranie i łączenie kosztorysów z teczką naprawy. Kalendarz doradców umożliwiający umawianie wizyt i planowanie pracy. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, również w ramach współpracujących BOK i Warsztatów.
Wsparcie procesu na każdym etapie naprawy w czasie, kiedy samochód jest w warsztacie. Rejestracja postępu pracy dzięki ewidencji rzeczywistego czasu pracy, wykonywanej na danym etapie przez konkretnego pracownika lub zespół. Przejrzysty widok na tablicy z naprawami, prezentujący status i etap, na którym znajduje się samochód - również w ramach czynności dodatkowych, np.: odbiór jakościowy, dodatek, mycie.
Zarządzanie flotą pojazdów, obsługa dokumentacji wynajmu samochodów. Wspólny kalendarz i możliwość jednoczesnej pracy wielu działów, współpracujących w ramach wynajmu. Niezależnie od tego, ile samochodów posiada Twoje dealerstwo, wszystkie można wprowadzić do systemu i zarządzać ich użytkowaniem.
Zaawansowany kalendarz dostępny dla współpracujących ze sobą działów dealerstwa, korzystających ze wspólnej myjni. Rezerwacje poszczególnych myć są planowane zgodnie z dostępnymi terminami. Dzięki temu masz możliwość pełnej kontroli nad planowaniem i przebiegiem pracy myjni.
Wykorzystywanie urządzeń mobilnych i łatwych w obsłudze aplikacji, podczas wykonywania codziennych obowiązków. Mobilny Doradca, Mobilny Mistrz, Rejestrator Postępu Pracy w Warsztacie i Myjni - aplikacje wspierające pracowników Biura Obsługi Klienta, Warsztatu, Myjni. Masz do nich dostęp na smartfonie i tablecie.
Nowoczesne raportowanie obejmujące raporty: Sprzedaż - Marża, Wydajność Warsztatu, Analiza Pracy Myjni. Umożliwiają Ci zintegrowanie danych z kilku różnych źródeł - np. z kilku DMS AutoStacja oraz SVCloud Blacharnia - i ich automatyczne przeliczenie. Analizujesz wyniki i podejmujesz optymalne decyzje biznesowe.
Współpraca systemowa i przepływ danych
Niezależnie od tego, gdzie rozpoczął się proces obsługi klienta, dane konieczne do założenia teczki są wymieniane między systemami DMS AutoStacja, AudaNet i SVCloud Blacharnia. Teczka naprawy jest wspólna dla wszystkich działów. Znajdziesz w niej informacje na temat szkód, dokumentację, klasyfikacje blacharsko-lakiernicze, zlecenia, zamówienia, faktury i kosztorysy.
Parametry - czyli informacje o szkodzie - są przekazywane pomiędzy systemami. Z DMS AutoStacja do SVCloud Blacharnia trafia numer i rodzaj szkody, nazwa Towarzystwa Ubezpieczeniowego i typ polisy. W komunikacji zwrotnej, do SVCloud Blacharnia przesyłany jest dodatkowo numer naprawy, który identyfikuje pojazd w Twoim serwisie.
Elektronicznie przesyłasz zamówienia do
Działu Części w Twoim dealerstwie. Tablica planistyczna wspiera zarządzanie całym procesem. Prezentuje zadania w podziale
na zlecenia: Do opracowania, W opracowaniu, Skompletowane. Ponadto pracownicy Biura Obsługi Klienta otrzymują automatyczne powiadomienia o statusie kompletacji części do danego zamówienia.
Wymiana informacji między systemami jest dwustronna. Dodatkowo SVCloud Blacharnia umożliwi Ci rozłożenie ceny kosztorysowej normaliów na wszystkie pozycje stanowiące tę grupę, a w DMS AutoStacja - wykonanie kompletacji normaliów do jednej pozycji sprzedażowej. Pozycja sprzedaży będzie zawierała koszt wszystkich pozycji i będzie zgodna z kosztorysem AudaNet.
Dzięki powiązaniu zlecenia i kosztorysu z konkretną szkodą w ramach naprawy, porównanie ilości i wartości części zaplanowanych i użytych do naprawy jest wykonywane automatycznie. System wskazuje różnice pomiędzy wycenami i ustala końcowe ceny oraz rabaty, które Ty zatwierdzasz. Następnie rozliczenie szkody jest przesyłane na zlecenie w DMS AutoStacja.
Pozycje usług, pozostające na kosztorysie, dotyczące prac blacharskich, lakierniczych
i prac dodatkowych, również możesz przesłać bezpośrednio na zlecenie w systemie DMS AutoStacja. Zostaną one dodane jako kolejne pozycje na zleceniu. Ceny sprzedaży będą zgodne z kosztorysem AudaNet.
Korzyści dla Dealera
Kompleksowo prowadzisz proces likwidacji szkody
Zyskujesz szybki dostęp do informacji o statusie naprawy
Masz jedną ewidencję dla całego procesu naprawy
Korzystasz z urządzeń mobilnych i przyspieszasz komunikację
Integrujesz dane pochodzące z kilku źródeł, z kilku systemów
Automatyzujesz analizę danych i korzystasz z czytelnych wykresów
Monitorujesz produktywność i sprzedaż w warsztacie
Analizujesz pracę myjni i zarządzasz flotą aut zastępczych
Integracje systemowe